Anna Szalkowska - wróżka, opinie

Witam serdecznie!
Jak wiele osób wie, jestem autorem filmu na Youtube, na którym pozwoliłem sobie podzielić się moją historią związaną z rytuałami miłosnymi, jakie zamówiłem u wróżki Anny Szalkowskiej Jeśli ktoś nie wie, o co chodzi, zachęcam do obejrzenia:


Ogromnie cieszę się z faktu, że mój pomysł odbił się pewnym echem oraz inne osoby zdecydowały się na podobny krok. Tutaj pragnę pozdrowić Adriana, którego pewnie znacie z poniższego nagrania:



Wiele osób zadało mi pytanie, dlaczego posunąłem się do takiego rozwiązania? Otóż, to bardzo proste: w Internecie jest mnóstwo osób, które podają się za osoby, które są w stanie pomóc nam w odzyskaniu drugiej osoby, jest też mnóstwo opinii, które miałyby to potwierdzić. W rzeczywistości jest niestety tak, że opinie te nie pokrywają się ze stanem faktycznym i tak naprawdę nie wiadomo, które komentarze są prawdziwe, a które są twórczością samych wróżek.

Przyznam, że ja sam zanim napisałem do pani Ani, miałem wątpliwą przyjemność wydania pieniędzy na coś, co nie dało żadnych skutków. A te pojawiły się właśnie po wykonaniu rytuału miłosnego przez wróżkę Annę Szalkowską, którą z łatwością możecie znaleźć na jej stronie: Rytuały miłosne, uroki, spętania.

Pozdrawiam serdecznie!
Piotrek






Komentarze

  1. hej, a jak sobie radziłeś z czekaniem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepsko było, przede wszystkim istniała obawa, że nic z tego nie wyjdzie, bo przecież gwarancji nie było. Niepewność była najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że się udało dzięki takim ludziom odzyskuje nadzieję ja czekam 3 lata i mam sytuację oplakana bo mój narzeczony zostawił mnie dla siostry ziomka zrobił jej dziecko i się z nią hajtnal a ja nadal czekam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam filmik nagrałes w ubiegłym roku powiedz proszę jak wygląda sytuacja przez ten rok czasu? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,cieszę się że tobie się udalo.Ja zaczynam swój rytuał w czwartek.
    Mógłbyś powiedzieć jak sytuacja wyglada teraz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Między nami wszystko dobrze, praktycznie gdyby nie ten blog zapomniałbym już właściwie o rytuale. Mieszkamy razem, wszystko się ułożyło na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad zamówieniem rytuału u pani Ani, jednak myślę bardziej o tym: Spętanie miłosne. Ktoś zamawiał?

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, miałeś rytułał z czerwonymi świecami egipski?

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, miałeś rytułał z czerwonymi świecami egipski?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Miałeś rytułał egispski?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Czy w trakcie rytułału i w czasie oczekiwania zdarzało Ci się tracić nadzieję, mieć negatywne myśli? Miałeś rytułał egipski?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki rytuał najlepiej zamówić poza spętaniem?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Ania to ciepła oraz serdeczna osoba. Polecam, poradziła sobie z moim przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo proszę o opinię czy komus sie udało po egipskim, i co jesli on juz ma nowa partnerke, czy wybral was?

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ktos po egipskim moglby podzielic sie efektami?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiatek Polnymaja 09, 2020

    Jestem parę tygodni po rytuale u pani Ani. Kontakt wrócił, udało nam się nawet dwa razy spotkać. Jest bardzo do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 28, 2020

    U mnie też do przodu. Pani Ania jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie po paru tygodniach kontakt wrócił, mam nadzieję, że to się rozwinie i będzie jak przed rozstaniem. Na razie jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamówiłam rytuał u pani Ani Szalkowskiej, jestem już po drugiej sesji :) Z początku miałam problem z koncentracją, ale za drugim razem poszło już dobrze. Trzymajcie za mnie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatek Polnyczerwca 04, 2020

    Ostatecznie między mną a partnerem zaczyna się układać, mogę tylko potwierdzić, że pani Ania Szalkowska jest skuteczna. Gdyby ktoś był zainteresowany ti moją historię opisałam na forum gazety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę kochana przede mną jeszcze długa droga :(

      Usuń
  21. Jaki rytuał najlepiej wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie zapisałam sie u pani Ani Szalkowskej, zaczyna ktoś w przyszły wtorek?

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało mi się wczoraj spotkać z partnerem. Trzeba cierpliwości, ale warto. Dodam, że przed rytuałem nie mieliśmy w ogóle kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatecznie zamówiłam rytuał egipski, zaczynam jutro. Mam jednak pytanie. Anna Szalkowska oferuje rytuały miłosne na konkretną osobę siedmio oraz czternasto dniowe. Ktoś wie na czym polega różnica? Tutaj jest link:

    Rytuały miłosne, uroki, spętania

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam się nad zamówieniem rytuału egipskiego u pani Ani. Czy ten rytuał jest bezpieczny? Robił ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy Anna Szalkowska wykonuje spętania?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem po rytuale egipskim. Kontakt wrócił, zaczynamy się spotykać. Są efekty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piszę kolejny raz, chciałam tylko powiedzieć, że rytuał mogę uznać za udany. Małymi krokami, ale udało nam się, znowu się spotykamy, dużo rozmawiamy, spędzamy ze sobą czas... a o to właśnie chodziło. Polecam panią Anię, mi pomogła, jeśli ktoś ma trudną sytuację, to może śmiało spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ktoś może miał odprawiany rytuał na osobę mieszkającą za granicą?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest fajne forum na temat rytuałów, również dotyczy Anny Szalkowskiej. Może się przydać: Rytuały miłosne, opinie

    OdpowiedzUsuń
  31. Mała Blondilistopada 29, 2020

    Miałam odprawiany na przełomie października i listopada, wczoraj na spotkaniu zapytał czy damy sobie drugą szansę. Jestem szczęśliwa, mam nadzieję że święta spędzimy razem 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz